نیازمندیهای ایران ; رتبه اول گوگل با کلمه کلیدی " نیازمندیهای ایران " مکانی مناسب جهت معرفی شغل،خدمات و تبلیغات شما.

نیازمندیهای ایران

نکات ضروري سئوي صفحات بي پايان

نکات ضروري سئوي صفحات بي پايان

آگهی رایگان
  • کامپیوتر و اینترنت طراحی سایت
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
  •    تهران تهران
  • 37 بازدید
  • تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7


حالا با دونستن مزايا و معايب اين تکنيک اگه خواستيد از اين روش در طراحي سايت خود استفاده کنيد نکات مربوط به بهينه سازي و سئوي آن را که در ادامه توضيح داده ميشه جدي بگيريد.


 


نکته اي که در اين روش وجود داره همينطور که در ابتداي مقاله گفتيم مطالب اتوماتيک يا با کليک روي يه دکمه نشون داده ميشن ولي اکثر مواقع ربات هاي گوگل نمي تونن اين قضيه رو درک کنن و اين کار موجب ميشه تا شانس شما در افزايش تعداد بازديد کننده و بالا بودن در صفحات جست و جو کم بشه. پيشنهاد آقاي مهندس بالوي پور مدير عامل شرکت دارکوب اينه که صفحات بي پايان سايت شما بايد کد نويسي جدا و مشخصي داشته باشه که مطالب سايتتون در عمل صفحه بندي شده ولي در ظاهر بي پايان نمايش داده شود.

 


در اين روش بهتره همه ي صفحات به صورت جداگانه قابليت دسترسي داشته باشن تا ربات هاي گوگل فقط نتايج اول رو مشاهده نکنن. علاوه بر اين يه مطلب فقط بايد در يکي از صفحات شما موجود باشه و تکرار يک مطلب انتهاي صفحه در ابتداي صفحه ي بعدي کار اشتباهي است.

 


بهتره مشخص بشه زماني که کاربر وارد سايت ميشه چه تعداد از مطالب برايش نمايش داده بشه. البته اين تعداد بستگي به فضايي داره که هر مطلب در صفحه اشغال مي کنه و بهتره طوري باشه که کاربر خيلي نيازي به اسکرول کردن براي اينکه به انتهاي مطلب برسه نداشته باشه.

 


حواستون به تعداد متن هاي ارائه شده باشه. مثلا اگه مقالات بدون تصوير هستن يا تصاوير کوچکي دارن بهتره که هر صفحه حدودا شامل 10 متن باشه. بسته به اندازه ي تصاويري که در متون وجود داره تعداد آن ها در صفحه تغيير خواهد کرد.

 


بهتره يه مقاله فقط در يک صفحه گنجانده بشه و طوري نباشه که ادامه ي آن به صفحه ي ديگه بره يا در دو صفحه ي مجزا قرار بگيره.

 


نحوه ي آدرس دهي توي صفحات بي پايان خيلي مهم است. بايد طوري بشه که کاربر با جست و جوي مستقيم هر صفحه از سايت شما بتونه دقيقا به همان محل راهنمايي بشه. به عبارتي بايد هر بخشي از صفحه ي سايت شما به طور مجزا در دسترس باشه.

 


آدرس دهي هر مطلب بايد طوري باشه که اطلاعات مهم رو در بر داشته باشه و با گذشت زمان اين نحوه ي آدرس دهي تغيير نکنه.

 


به عنوان يک کارفرما بهترين کار اينه که خودتون به عنوان کاربر وارد صفحه ي بي پايان خودتون بشيد و راحت بودن اون رو از ديد کاربران بررسي کنيد و اين سوال رو از خودتون بپرسيد که آيا بازديدکنندگان به راحتي مي تونن مطالب مورد نظرشون رو پيدا کنن يا نه.


تماس با ما:

تهران، سعادت آباد، سرو غربي، کوچه آريا، پلاک 4، واحد 7

22083926 - 22085386 - 22082258

http://sitedar.com/

ثبت آگهی رایگان