در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
نیازمندیهای ایران ; رتبه اول گوگل با کلمه کلیدی " نیازمندیهای ایران " مکانی مناسب جهت معرفی شغل،خدمات و تبلیغات شما.

نیازمندی ها

خدمات طراحی و سازه ساختمان

خدمات طراحی و سازه ساختمان

آگهی رایگان
  • املاک خدمات املاک خدمات ساختمانی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  •    تهران تهران
  • 15 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹
طراحی سازه ساختمان و خدمات طراحی ساختمان، یکی از شاخه‌های علوم مهندسی است که با علم طراحی مهندسی، یک سازه با ساختار پایدار و مستحکم و با قابلیت‌های مهندسی بسیار عالی طراحی و اجرا می‌شوند. تمام طراحی‌های سازه ساختمان و تحلیل طراحی و سازه ساختمان باید از تمامی جوانب به دقت بررسی و ارزیابی شود. این ساختار‌ها و طراحی سازه ساختمان مسکونی با برنامه‌ریزی‌های دقیق ساخته شده‌اند که قادر هستند بار‌های اضافی وارد‌ شده به کل سازه را تحمل کرده و در برابر شکست و حوادث مقاومت بالایی داشته باشند و از همه مهم‌تر، در یک دوره زمانی خیلی طولانی همچنان ثبات و پایداری خودش را حفظ کند. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی خدمات طراحی ساختمان و طراحی سازه ساختمان مسکونی و هر آنچه درباره طراحی سازه ساختمانی باید بدانید، بپردازیم. مقاله زیر را از دست ندهید.
طراحی سازه ساختمان:
شرکت‌های موجود ایرانی در حوزه مهندسی و طراحی با تکیه بر آیین‌نامه‌ها و مصالح نوین و مدرن موجود حداقل تا ۱۰ درصد میزان هزینه مربوط به مصالح را کاهش می‌دهند و خدمات طراحی ساختمان را از جمله طراحی سازه و اخذ تاییدیه نظام مهندسی، ارائه دفترچه فاز ۲ سازه، انطباق نقشه سازی با معماری، ارائه برگه تعهد محاسبات سازه و ......را انجام می‌دهند.
مراحل طراحی سازه ساختمان:
طراحی سازه ساختمانی از ۳ مرحله شامل برنامه‌ریزی، طراحی و ساخت تشکیل شده است. این مراحل به صورت زیر هستند:
۱. مرحله برنامه‌ریزی:
مرحله برنامه‌ریزی در طراحی سازه ساختمان شامل بررسی مواردی است که الزامات و تجهیزات مورد نیاز و عوامل موثر بر طراحی را شامل می‌شوند. در این مرحله یعنی مرحله برنامه‌ریزی دقیقا مشخص خواهد شد که ابعاد سازه، طرح اولیه و شکل طراحی شده چگونه خواهد بود؟
توجه به مسائل زیبایی و متناسب بودن با طرح سازه ، فرهنگ و آداب و رسوم، ملاحظات ک مجوز‌ها و مسائل اقتصادی و بودجه مالی از مسائلی هستند که حتما باید هنگام طراحی سازه ساختمانی آن‌ها را در نظر گرفت. تمام محدودیت‌هایی که ممکن است مانع طراحی و سازه ساختمان شود، باید به صورت دقیق بررسی شود و راه‌حل‌های کاربردی برای آن‌ها ارائه داد.
۲. مرحله طراحی:
این مرحله دومین مرحله در طراحی سازه ساختمان مسکونی است. این مرحله معمولا به صورت نقشه‌کشی و کار با نرم‌افزار‌های رایانه‌ای انجام و پیگیری می‌شود.
۳. مرحله ساخت:
سومین مرحله در خدمات طراحی ساختمان مراحل ساخت و ساز است که تمام تجهیزات و ماشین آلات، مواد اولیه و نیروی کار فراهم شود. مهندسین ناظر بر تمام مراحل طراحی سازه ساختمانی به صورت دوره‌ای و روزانه نظارت می‌کنند.
نکات مهم در طراحی سازه ساختمان:
اولین نکته در طراحی و سازه ساختمان چالش‌هایی است که هنگام ساخت ممکن است با آن‌ها مواجه شوید. طراحی برخی از سازه‌ها، پیچیدگی‌ها و تجزیه و تحلیل بیشتری نیاز دارد که باید حتما توسط یک متخصص پیگیری شود.
مورد بعد در نکات طراحی سازه ساختمان مسکونی و خدمات طراحی ساختمان استفاده از یک فرد متخصص است که باید با مهارت و با تجربه باشد، همچنین باید هنگام طراحی و ساخت و ساز انواع سازه‌ها استانداردهای لازم در ساخت و ساز و محیط زیست رعایت شود. نکته آخر در سازه و طراحی محاسبات است که در این نوع طراحی میزان فشار وارد شده بر ستون‌ها و کل ساختمان از طریق فرمول‌های مهندسی محاسبه و در نهایت طراحی می‌شود.‌
اگر قصد طراحی سازه ساختمانی و یا به دنبال جایی برای خدمات طراحی ساختمان هستید حتما نکات بالا را در نظر گرفته و استانداردهای لازم را رعایت کنید. ما در این مقاله سعی داشتیم به بررسی طراحی و سازه ساختمان و طراحی سازه ساختمان مسکونی موارد مربوط به آن بپردازیم. با‌تشکر از توجه شما عزیزان.

شرکت پیشگامان برنابنیان
نشانی وب: https://bornabonyan.ir/
ایمیل: info@bornabonyan.com
آدرس: تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹
تلفن : 02144441008
پشتیبانی : 09301192540

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان