در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
نیازمندیهای ایران ; رتبه اول گوگل با کلمه کلیدی " نیازمندیهای ایران " مکانی مناسب جهت معرفی شغل،خدمات و تبلیغات شما.

نیازمندی ها

تعمیر و فروش انواع یو پی اس و استابلایزر

تعمیر و فروش انواع یو پی اس و استابلایزر

آگهی رایگان
  • بازار کار نمایندگی
  •  phone
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  •    تهران تهران
  • 10 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹

باتری یو پی اس
باتری یو پی اس یکی از مؤلفه‌های اساسی یک سیستم یو پی اس است که به طور همزمان در زمانی که برق شهری متصل است، شارژ می‌شود و برق لازم برای تجهیزات الکتریکی را فراهم می‌کند. این امکان را فراهم می‌کند که تجهیزات الکتریکی به درستی کار کنند.
وقتی برق شهری قطع می‌شود، باتری یو پی اس به کار می‌افتد و برای مدتی معین تجهیزات الکتریکی را تامین می‌کند. از جالبی‌ترین نکات این است که باتری یو پی اس تا حدود 15 دقیقه از زمان قطع برق برای کاربر فرصت می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد. به عنوان مثال، شما پس از قطع برق، تا 15 دقیقه فرصت دارید که از آسانسورهای متصل به یو پی اس استفاده کنید.
استابلایزر
استابلایزر یا تنظیم کننده ولتاژ، دستگاهی است که برای تنظیم و استحکام بخشیدن به ولتاژ برق ورودی به کار می‌رود. تغییرات ولتاژ در شبکه برق شهری می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که شامل مشکلات شبکه، نوسانات بار یا عوامل طبیعی مانند رعد و برق می‌شود. این تغییرات ممکن است باعث آسیب دیدن تجهیزات الکتریکی حساس شود.
استابلایزر با استفاده از ترانسفورماتور و مدار کنترلی، ولتاژ ورودی را به ولتاژ ثابت و مناسبی که برای تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود، تبدیل می‌کند.
تعمیر انواع دستگاه یو پی اس
در نگاه اول، هزینه‌ی تعویض یک یو پی اس بسیار بالاست و این امر ممکن است برای شما به چالش برخوردهای زیادی ایجاد کند، زیرا هربار لازم است که دستگاه را جایگزین کنید. به همین دلیل، تعمیر یک یو پی اس هم از نظر هزینه و هم زمان به صرفه‌تر و کارآمدتر است.
اگر یو پی اس شما با مشکلات یا خرابی‌هایی مواجه شده است، می‌توانید با متخصصان شرکت کیان صنعت ایرانیان تماس بگیرید تا در رفع مشکل شما کمک کنند. این متخصصان بلافاصله به محل شما می‌آیند و خدمات تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌های یو پی اس را ارائه می‌دهند.
پس از نصب یک یو پی اس، معمولاً قراردادهای نگهداری و خدمات پس از فروش نیز با شما امضا می‌شود. این قراردادها برای هر دو نوع یو پی اس، یعنی هم آنهایی با توان بالا و هم کم، در نظر گرفته می‌شوند تا در صورت بروز مشکلات، تیم فنی شرکت به سرعت واکنش نشان دهد.
همه‌ی دستگاه‌های یو پی اس که تولید می‌شوند، دارای گارانتی و قراردادهای خدمات پس از فروش هستند و با استانداردهای بین‌المللی در زمینه‌ی کیفیت، نصب و توانایی فنی تطابق دارند.
باید ذکر کرد که شرکت کیان صنعت ایرانیان دارای قطعات اصلی از تولیدکنندگان معتبری مانند APC، Exide، MGE، Powerware، Liebert و Makelsan است.
تعمیر و احیای باتری یو پی اس
تعمیر باتری یو پی اس بسیار اهمیت دارد چرا که این اقدام می‌تواند عمر باتری را افزایش دهد. احیای باتری یو پی اس زمانی لازم است که عواملی باعث خرابی یا کاهش عملکرد آن شوند. برخلاف باورهای رایج، امکان تعمیر باتری یو پی اس وجود دارد و این اقدام می‌تواند هزینه‌هایی که مرتبط با تعویض باتری دستگاه هستند را کاهش دهد.
باتری یو پی اس ارزش بالایی دارد و تعویض آن اغلب اقتصادی نیست؛ بنابراین، اگر مشکلاتی با یو پی اس شما وجود دارد، بهتر است آن را تعمیر کنید. تعمیر برد یو پی اس نیز به دلیل پیچیدگی عملیات، بهتر است توسط تخصصی‌ترین فنی‌ها صورت گیرد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان